Ga naar de hoofdinhoud

Individueel of in kleine groepjes (bubbels) wandelen

Van "Deel je idee voor #SIC2021 !"

Ga naar het project

In deze tijden van beperkingen hebben heel wat mensen wandelen en fietsen ontdekt als sportieve en/of recreatieve ontspanningsmogelijkheden. Individueel, met het gezin of met maximaal 4 of 10 personen. We hebben dus met enkele wandelspecialisten van de VZW Natuurwandelaars het voorbije jaar en nu nog tientallen wandelingen gedaan, beschreven met een reportage en gepubliceerd in de Wandelkrant (wekelijkse nieuwsbrief en website https://wandelkrant.be/wandelroutes/) en op de website van de vzw Natuurwandelaars (https://www.natuurwandelaars.eu/suggestiewandelingen-belgie). En de geïnteresseerden ook nog vele andere tips voor wandelen in binnen en buitenland bezorgd. We hebben daar vele uren en dagen werk ingestoken maar uit de reacties blijkt dat heel veel mensen die wandelsuggesties hebben genut. Dus doen we verder, ook in post-Coronatijden. Gilbert Roels - voorzitter vzw Natuurwandelaars

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Gilbert Roels
Geplaatst door:Gilbert Roels
5 jaar geleden
Sorry voor de tikfout... het moet natuurlijk benut zijn i.p.v. genut

    Delen

    Geplaatst door

    Huidige status

    gezien

    Tags

    Cultuur, sport en evenementen
    Gezondheid en welzijn
    Natuur en biodiversiteit