Individueel of in kleine groepjes (bubbels) wandelen
Van "Deel je idee voor #SIC2021 !"
Ga naar het project

In deze tijden van beperkingen hebben heel wat mensen wandelen en fietsen ontdekt als sportieve en/of recreatieve ontspanningsmogelijkheden. Individueel, met het gezin of met maximaal 4 of 10 personen. We hebben dus met enkele wandelspecialisten van de VZW Natuurwandelaars het voorbije jaar en nu nog tientallen wandelingen gedaan, beschreven met een reportage en gepubliceerd in de Wandelkrant (wekelijkse nieuwsbrief en website https://wandelkrant.be/wandelroutes/) en op de website van de vzw Natuurwandelaars (https://www.natuurwandelaars.eu/suggestiewandelingen-belgie). En de geïnteresseerden ook nog vele andere tips voor wandelen in binnen en buitenland bezorgd. We hebben daar vele uren en dagen werk ingestoken maar uit de reacties blijkt dat heel veel mensen die wandelsuggesties hebben genut. Dus doen we verder, ook in post-Coronatijden. Gilbert Roels - voorzitter vzw Natuurwandelaars
